• Forsiden
  • Hva skjer?
  • Artikler
  • Forum
  • Ny bruker
  • FAQ

Clublife.no deler ut 2 billetter til Extrema Outdoor Norway
Publisert 08. Juni 2010 17:18 av Larsen

Clublife.no har den ære av å kunne dele ut enda 2 billetter til Extrema Outdoor Norway til sine medlemmer.!

Konkurransen er FERDIG.! Se vinnere nederst i denne posten.!

Bilde

1 heldig vinner får med seg 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway 26 Juni @ Kalvøya

Konkurransen gjør vi ganske enkel for at flest mulig skal kunne få være med:

Fortell oss hvorfor akkurat DU fortjener å vinne, og hvis du klarer å varme Clublife.no Crew sine hjerter vinner du 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway ;)

Alle som deltar MÅ være medlem her på Clublife.no så følgende informasjon trenger vi av deg for at du skal kunne være med:

* Ditt "svar" på konkurransen
* Brukernavn på Clublife.no
* Alder
* Tlf-nummer
* Adresse

Alt dette sendes til oss på mail -> konkurranse@clublife.no

Fristen for å være med på denne konkurransen er Onsdag 16 Juni kl 23.59 og vinner vil bli publisert 17 Juni

#############################################

Da har vi trukket ut en heldig vinner av 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway @ Kalvøya 26 Juni 2010.!

Mange svar har vi fått, både gode og dårlige, men vi har altså klart å plukke ut 1 heldig vinner. Det stod mellom 4 stykker, men etter mye frem og tilbake kom jeg frem til å plukke ut to av de mest trofaste brukerne her på Clublife.no. Fikk tenkt og grublet på svarene og kom da frem til at denne mailen blir vinneren av de 2 siste billettene vi har å dele ut til Extrema Outdoor Norway:

”Hvorfor jeg fortjener å vinne 2 billetter til Extrema”

Det er nok mange andre som også fortjener å vinne. Men her er hvorfor jeg syntes at jeg burde få to billetter:
Jeg jobber i Schenker og der har det som kjent vært en 3 uker lang streik. Dette medførte en permisjon for min del og i den anledning måtte jeg avlyse en etterlenget ferie til Amsterdam. Og attpåtil har jeg ikke opparbeidet meg noen ferie da jeg begynte å jobbe i Schenker i mars, så det blir en heller innholdsløs og sparsommelig sommer for min del.
To gratis billetter til Extrema hadde da vært et skikkelig lyspunkt denne sommeren :)

Uansett så får dere ha en god sommer :)

Gratulerer så MASSE til vårt trofaste medlem Boris B.! Billettene blir sendt til deg i posten imorgen og da får du dem garantert i begynnelsen av neste uke.!

Del denne artikkelen   Les kommentarer   Legg til kommentar

Logg inn

Husk meg

Ny Bruker Ny bruker

Clublife.no 2010
Om Clublife.no

Dedikert server fra Webhuset AS