Publisert 08. Juni 2010 17:18 av Larsen
Clublife.no har den ære av å kunne dele ut enda 2 billetter til Extrema Outdoor Norway til sine medlemmer.!
Konkurransen er FERDIG.! Se vinnere nederst i denne posten.!
1 heldig vinner får med seg 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway 26 Juni @ Kalvøya
Konkurransen gjør vi ganske enkel for at flest mulig skal kunne få være med:
Fortell oss hvorfor akkurat DU fortjener å vinne, og hvis du klarer å varme Clublife.no Crew sine hjerter vinner du 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway 
Alle som deltar MÅ være medlem her på Clublife.no så følgende informasjon trenger vi av deg for at du skal kunne være med:
* Ditt "svar" på konkurransen
* Brukernavn på Clublife.no
* Alder
* Tlf-nummer
* Adresse
Alt dette sendes til oss på mail -> konkurranse@clublife.no
Fristen for å være med på denne konkurransen er Onsdag 16 Juni kl 23.59 og vinner vil bli publisert 17 Juni
#############################################
Da har vi trukket ut en heldig vinner av 2stk billetter til Extrema Outdoor Norway @ Kalvøya 26 Juni 2010.!
Mange svar har vi fått, både gode og dårlige, men vi har altså klart å plukke ut 1 heldig vinner. Det stod mellom 4 stykker, men etter mye frem og tilbake kom jeg frem til å plukke ut to av de mest trofaste brukerne her på Clublife.no. Fikk tenkt og grublet på svarene og kom da frem til at denne mailen blir vinneren av de 2 siste billettene vi har å dele ut til Extrema Outdoor Norway:
”Hvorfor jeg fortjener å vinne 2 billetter til Extrema”
Det er nok mange andre som også fortjener å vinne. Men her er hvorfor jeg syntes at jeg burde få to billetter:
Jeg jobber i Schenker og der har det som kjent vært en 3 uker lang streik. Dette medførte en permisjon for min del og i den anledning måtte jeg avlyse en etterlenget ferie til Amsterdam. Og attpåtil har jeg ikke opparbeidet meg noen ferie da jeg begynte å jobbe i Schenker i mars, så det blir en heller innholdsløs og sparsommelig sommer for min del.
To gratis billetter til Extrema hadde da vært et skikkelig lyspunkt denne sommeren 
Uansett så får dere ha en god sommer 
Gratulerer så MASSE til vårt trofaste medlem Boris B.! Billettene blir sendt til deg i posten imorgen og da får du dem garantert i begynnelsen av neste uke.!
Del denne artikkelen Les kommentarer Legg til kommentar